Ga naar inhoud

opstart


Aanbevolen berichten

SEdert gisteren is er een probleem bij het opstarten van mijn PC(desktop met MB Gigabyte,Intel Quad CPU Q6600,2,40GHz,2,0GB RAM;NVidia GeForce 9600GT);de harde schijf blijft opstarten,aan de lichtjes te zien,maar de monitor geeft geen beeld.Het controlelampje v d monitor blijft pinken maar start niet door.Na enkele keren reset of uit- en terug inschakelen lukt het dan uiteindelijk wel.Hebben jullie een manier om dit terug in orde te brengen,alvast bedankt.Ga nu proberen om hem in slaapstand te zetten en zien of ik hem op die manier aan de praat kan houden bij de volgende opstart,grtjs Jos;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben geen hardware expert maar kan je toch al enkele vragen stellen.

Zou het kunnen dat je PC wel normaal opstart maar dat er een probleem met scherm, videokaart of ... voor problemen zorgt.

Als het lukt, werkt je PC dan correct, blijft je beld goed?

Controleer ook eens of de kabel tussen PC en scherm volledig correct ingeplugd zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer ook eens of de kabel tussen PC en scherm volledig correct ingeplugd zit.

Ja, 'k heb het vorig jaar ook eens gehad: van het een moment op het andere problemen met mijn beeld (nu ja: dat van mijn computer natuurlijk :D )

't Was een desktop die nooit verplaatst werd dus kon het toch niet aan de contacten liggen?

En toch: kabel eruit gehaald en terug ingeplugd (zowel op de kast als het scherm) en alles ging weer prima (mogelijk ook - 'k herinner het mij al niet zo goed meer :dong:) moest ik ook de videokaart-zelf eruit halen en gewoon terug inpluggen)

Mogelijk helpt dit bij jou dus ook?

aangepast door clarkie
] geplaatst
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.