Ga naar inhoud

Opstartprobleem asus


tisten98

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

mijn moederbord:asus B85-plus

pc verbonden met hdmi aan tv

mijn probleem is namelijk dat wanneer ik mijn pc opstart, ik het asus opstartscherm krijg maar daarna alleen zwart scherm. Om dit op te lossen moet ik de hdmi uit de pc halen en mijn pc opstarten en pas na een paar seconden de hdmi aansluiten, alleen dan heb ik beeld. Dit is erg vervelend, is er hier geen oplossing voor?

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ok, dan kunnen we dat uitsluiten.

dus keek ik even naar de specs van dat b85plus mobo...

Back I/O Ports: 1 x PS/2 keyboard (purple), 1 x PS/2 mouse (green), 1 x DVI, 1 x D-Sub, 1 x LAN (RJ45) port(s), 2 x USB 3.0, 4 x USB 2.0, 3 x Audio jack(s)

daar staat dus géén hdmi bij....

kortom: is er een kaartje bijgeplaatst? probeer je wellicht via een converterkabel een dvi - hdmi verbinding tot stand te brengen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net wat opzoek werk gedaan en mijn HDMI is verbonden aan mijn videokaart(msi r9 270).Excuses hiervoor, maar ik vind het raar dat als ik hem opstart ik zwart beeld/asus opstartscherm en dan zwart heb, maar als ik hem zonder HDMI opstart en dan na een paar seconden insteek heb ik perfect beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.