Ga naar inhoud

Packard Bell


Essien

Aanbevolen berichten

Beste computers geleerden,

Mijn computer wilt niet starten.

Na het opstarten van m'n Packard Bell kom ik op 'System Recovery Options'

Wanneer ik op next klik dan kom ik op 'Startup Repair'.

De computer geeft aan dat die 'Attempting repairs'. Binnen een minuut is die klaar en dan krijg ik te lezen 'Startup repair cannot repair this computer automatically'. Ik krijg dan twee opties en die zijn om de resultaten op te sturen naar microsoft of niet. Klik ik op ja, dan sluit die de computer erna.

Klik op nee, dan krijg ik 'Windows cannot repair this computer automatically'. Click finisch to exit and shit down your computer.

Via dit kan ik nog wel naar 'System recovery tool'. Maar ik heb jammer genoeg mn Windows herstel cd niet meer.

Is er een mogelijkheid om via command prompt als voorbeeld mn pc te herstellen?

Is mijn moederbord soms stuk?

Bij voorbaat dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dag Essien,

welkom op PCH.

Neem dit topic eens grondig door...kies de juiste herstelschijf (let op: 32 of 64 bit), download en brand ze.

Kijk eens of een opstartherstel (eventueel een systeemherstel naar een herstelpunt van voor de problemen) uitgevoerd via de herstelschijf je probleem oplost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb al via piratebay een windows 7 recovery cd gedownload.

Komt dit op hetzelfde neer als herstelschijf dat je bedoelt?

Na het opstarten van mn pc heb ik gekozen om de cd te starten. Maar na een tijdje kom ik weer bij repair start up.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op spullen die je bij TPB downloadt kunnen we uiteraard geen garantie geven wat betreft herkomst, goede werking en de eventuele aanwezigheid van virussen of malware.

Klik eens in bericht 2 op de rode en onderlijnde woordjes "dit topic": het is een link naar de complete handleiding van de herstelschijven hier op het forum, daar kan je ook downloaden.

Om je PC te laten opstarten van op een CD/DVD dien je de boot priority aan te passen in je bios.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mn cd erin staan, maar het werkt niet.

Ik kwam na opstatrten weer bij repair recovery.

Heb je de cd geplaatst en dan je pc herstart?

Dan zie je op een gegeven moment onderaan je scherm " druk op een willekeurige toets om op te starten vanaf een cd/ dvd", druk dan op een toets zoals de spatiebalk.

Dan start je op vanaf dvd.

De handleiding over hoe je de dvd moet/kan gebruiken vindt je terug in bericht 2.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.