Ga naar inhoud

PC heel luid - niet de ventilator


Emily1234

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Emily en heb zoals veel mensen hier een computer probleem.

Mijn laptop (een Q-force dat ik ongeveer 3 jaar geleden heb aangeschaft) draait HEEL luid. Het luide, constante geluid lijkt op een draaiende motor. Het is nu al een tijdje zo en het is heel vervelend. Ik heb hem al eens in een pc winkel binnen gedaan en daar hebben ze snel gekeken of er iets mis is met de ventilator. Niets mis gevonden. Ook ligt er niet extreem veel stof op, ofzo. Dus daar ligt het probleem niet. Ze konden hem op dat moment helaas niet in de winkel houden want ze hadden het superdruk. Binnen een week mocht ik terugkomen, maar ik blijf het uitstellen om terug te gaan. Alleen al omdat ik vrees dat het mij een fortuin zal kosten.

Daarom zou ik graag eens jullie advies weten?

Wat zou het probleem kunnen zijn? En valt het probleem te repareren? Zoja, hoeveel zal dit mij kosten?

mvg & alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emily1234,

welkom op PC-Helpforum.be ;-)

Een geluid inschatten vanop afstand is niet gemakkelijk, maar er zijn niet zo veel bewegende delen in een laptop: de ventilator, de harde schijf en het CD/DVD-station ... een nieuw bezoek aan een PC-hersteller zal hier duidelijkheid moeten brengen.

Om misverstanden te voorkomen informeer je best voorafgaandelijk naar de prijs of laat je een offerte maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.