Ga naar inhoud

PC herkent harde schijf niet meer


Napalm1432

Aanbevolen berichten

Ik heb een tijdje geleden een nieuwe computer gekocht maar na twee weken liep ie compleet vast dus zoals iedereen start je hem dan opnieuw op, maar toen liep ie vast bij het laadscherm van windows daarna gaf ie het bericht A disk error occured Press Ctrl+Alt+Del to restart dad heb ik gedaan en toen gaf ie hetzelfde bericht. Ook heb ik geprobeerd windows opnieuw te installeren maar toen kon ie de harde schijf ook niet vinden iemand enig idee hoe dit kan komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij gewoon dat er iets mis is...

Wat ik eerst zou doen is even kijken of je installatie van XP niet helemaal lekker is.

Misschien even opnieuw installeren, als dat niet werkt.

Pc terugdoen waarvan je hem gekocht hebt.

Ik leid uit je post af dat je pc nieuw is, zij moeten een goed werkend product afleveren en dus dat is garantie, behalve als je rare dingen aan het doen bent geweest met die pc :D

Kans is er dat de hardeschijf kapot is, of je controller op je moederbord.

Probeer eens te starten met een Live CD van linux, die kan je opstarten vanaf cd, als dat allemaal goed werkt, kan je bijna zeker zeggen dat het je HD is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een samengestelde pc wel sata harde schijf maar windows vista cd zal de specificatie's nog wel even opzoeken,

Ik heb even gekeken naar je link maar er staat dat je nLite moet installeren in windows maar ik kan windows niet meer opstarten dus daar heb ik niet zoveel aan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.