Ga naar inhoud

PC loopt vast en start daarna niet meer op


Aanbevolen berichten

Mijn PC loopt vast na een bepaalde tijd en start daarna niet meer op.

Ik kan het wel aan- en uitzetten, maar ik krijg dan het volgende mededeling:

'Reboot and Select proper Boot device or Insert Boot Media in selected Boot device and press a key.'

(Als ik op een knop druk herhaalt het bericht zich)

Ik heb mijn PC een aantal keer opnieuw opgestart, maar de resultaat blijft hetzelfde.

De enige wat ik kan doen is wachten en mijn PC later opstarten, daarna herhaalt dit proces zich weer.

Ik weet niet wat er aan de hand is, maar het is wel in 1 keer gebeurd.

Bij voorbaat dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder eerst alle aanwezige externe media zoals USB-stick(s), externe harde schijven, CD's / DVD's ... nadien controleer je de opstartvolgorde in je bios: hoe je de opstartvolgorde wijzigt dat wordt hier duidelijk uitgelegd, zorg ervoor dat je harde schijf bovenaan in het lijstje staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had mijn PC naar een computerwinkel gebracht voor een check. Ik heb doorgekregen dat de moederbord stuk is gegaan, daarbij heb ik meteen een nieuwe PC aangeschaft.

Sommige problemen kun je eenmaal niet oplossen. Toch bedankt voor de reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.