Ga naar inhoud

Pc sluit zichzelf af


Rdekker

Aanbevolen berichten

Goedendag,

Ik richt mij tot dit forum omdat ik niet meer weet wat ik moet doen.

Sinds enige tijd (2 weken terug) merkte ik dat mijn pc zichzelf opnieuw had opgestart terwijl ik aan het werk was. Ik schonk er niet veel aandacht aan en ging verder met het dagelijkse leven op de PC.

totdat vandaag, terwijl ik bezig ben achter de pc, mijn pc zichzelf afsloot. Ik herstart de pc en er is niks aan de hand.

Maar het rare is, hij sluit zich niet meteen af, je krijgt eerst nog de tekst "Shutdown" (zeg maar, het reguliere afsluittekstje van windows zelf als je de pc afsluit)te zien.

Ik begin zelf te vermoeden dat het Windows 8 is, maar dan zou het al moeten zijn gebeurd vanaf februari.

Ook heb ik al de temperatuur in de gaten gehouden van alles en die blijven rond de 40 graden met intensief gebruik en ik heb gezocht naar eventuele malware, maar mijn scanner heeft niks gevonden.

Het lijkt net alsof iemand elke keer de uitknop indrukt.

Heeft iemand hier enig idee wat het kan zijn, want ik begin het nu aardig zat te raken, dat hele tijd afsluiten.

Normaal was het 1 keer per dag maar nu(vandaag) is het al 5 keer voorgekomen.

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

R.

aangepast door Rdekker
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.