Ga naar inhoud

pc start pas op als de spanning eraf geweest is


boldy

Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem:

Als ik de pc afgesloten heb, en ik wil hem even later terug opstarten, dan lukt dit niet. De pc draait wel maar ik krijg geen beeld.

Als ik dan de pc afzet en ik haal even de stekker uit het stopcontact, dan start hij daarna probleemloos op.

Dit is telkens zo, niet eenmailig. Als je dit weet is er natuurlijk geen probleem, maar ik had het toch graag opgelost.

Graag jullie hulp !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ultrAslan187

hey ik had deze probleem ook... ik had raidmax smilodon kast en had er 4 fans in en ik moest ook telkens het stekker uit doen... ik heb andere kast gekocht wat ik mooier vond en er zijn maar 2 fans en nu heb ik dit probleem wel niet meer... de probleem zit aan je voeding (te zwak) je moet eens proberen met een zwaardere voeding dan zal normaal gezien je probleem opgelost zijn;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ik had deze probleem ook... ik had raidmax smilodon kast en had er 4 fans in en ik moest ook telkens het stekker uit doen... ik heb andere kast gekocht wat ik mooier vond en er zijn maar 2 fans en nu heb ik dit probleem wel niet meer... de probleem zit aan je voeding (te zwak) je moet eens proberen met een zwaardere voeding dan zal normaal gezien je probleem opgelost zijn;-)

Té licht denk ik niet(wat zijn je specificaties van je PC?).

Het is wel een B-merk en geen A-merk,

350W van een B-merk=300W(of minder) van een A-merk.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kan wel een te lichte voeding zijn, maar zoals hierboven al vermeldt is, van een B-merk.

Kijk even goed of een zwaardere voeding een betere optie is.

Overigens kan het ook een moederbord fout zijn. Als je moederbord beschadigd is maakt hij opstart en console fouten. Dit kan ook (tevens bij mij het geval geweest) voor jouw probleem zorgen.

Maar zou eerst kijken naar je voeding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ultrAslan187

core 2 duo E6750 2 x 2.6Ghz

4gig ram DDR OCZ gold edition

Gigabyte MB p35c-ds3r

550W xilencer voeding

250Gb hard disk

ik heb deze probleem ook gehad ik denk toch dat het aan de voeding licht dat het te zwak is

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

core 2 duo E6750 2 x 2.6Ghz

4gig ram DDR OCZ gold edition

Gigabyte MB p35c-ds3r

550W xilencer voeding

250Gb hard disk

ik heb deze probleem ook gehad ik denk toch dat het aan de voeding licht dat het te zwak is

mvg

Met de specificaties van je PC kan het wel zijn dat je voeding te licht is.

@boldy:Wat zijn jou specificaties van je PC?

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.