Ga naar inhoud

Pc start uit zichzelf steeds opnieuw op


Bren1900

Aanbevolen berichten

Het is hier de week van de computer problemen :sad. Heb met een andere computer nu het probleem dat hij steeds opnieuw op gaat starten. Hij start helemaal op maar naar een minuut of 2 sluit hij vanzelf af met de melding dat de pc hersteld is van een ernstige fout. Hij geeft geen melding van wat de fout is.

Heb al een aantal keer systeemherstel gedaan maar dat helpt totaal niets.

Iemand een idee wat ik hier aan kan doen ?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de avond voor dit probleem vroeg de pc of ik me updates wilde installeren voor het afsluiten dus dat heb ik gedaan.

---------- Post toegevoegd om 09:41 ---------- Vorige post was om 09:40 ----------

Daarna heb ik de pc niet meer aan gehad , toen ik heb dus weer aan deed kreeg ik dit probleem. Hij heeft het dus niet mee goed gedaan na het installeren van de updates.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet de herstelpunt terug van voor de probleem.

Nu moet je goed opletten als er weer een update is.

Normaal gezien zie je onderaan rechts of er een update is (geel)

Klik erop en je kan zien om welke KB het gaat.

Een optie is om de update niet te installeren.

Dat is mogelijk.

Ga naar configuratiescherm / windows update.

Selecteert de tweede mogelijkheid.

Dus downloaden en dan vragen om te installeren.

Je kan de probleem KB uitschakelen door uit te vinken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is het moeilijker.

Start de computer op in veilig modus door te tokkelen op F8

Ga naar apparatenbeheer.

Staat daar gele of rode tekens?

Ga naar configuratiescherm te gaan ->Systeem-> Geavanceerd -> opstart en herstel instellingen -> onder systeemfouten computer opnieuw opstarten uitvinken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag trouwens gister wel wat verschijnen toen ik systeemherstel deed , toen stond er in de lijst iets van software divisie 3.0 ofzo iets. Kan het nu niet terug halen aangezien ik bij me vriend op zijn computer zit omdat ik uiteraard op me eigen computer thuis niet op het internet kan nu. Maar zal straks als ik thuis ben eens gaan kijken of dit werkt.

---------- Post toegevoegd om 10:22 ---------- Vorige post was om 10:12 ----------

Trouwens bedankt voor je snelle reacties , hoop dat het werkt laat het nog even weten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij doet het weer !!. Hartelijk dank voor u hulp !

---------- Post toegevoegd om 13:42 ---------- Vorige post was om 13:40 ----------

Ik trouwens meteen het 2e vakje wat updates aan gaat aan gevinkt !. Even nog een vraagje om te leren...waarom kunnen die updates het probleem zijn ?. Updates zijn er toch juist om je computer beter te maken of up to date te houden ?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.