Ga naar inhoud

pc valt uit na opstarten


glennv96

Aanbevolen berichten

Het zou kunnen zijn dat uw Videokaart defect is.

Je zal wel denken dat ik gek ben maar de videokaart kan beeld geven maar als er veel beelden worden doorgegeven zoals een buraublad met allemaal kleuren kan het wel is zijn dat de videokaart soort van crasht en dan beschermd jouw moederbord je PC zodat er niks kapot gaat.

het kan ook nog zijn dat de computer te heet wordt.

het laatste waar het aan kan liggen is de RAM Geheugen daarvan kan er 1 kapot zijn dan krijg je dit ook!!

owja ik vergat bijna deze: Kijk of alle pinnetjes van je prossessor nog goed zijn daar kan het ook nog aan liggen bij oudere Pc's zitten de pinnetjes op de prossesor bij de nieuwere op het moederbord.

Succes ermee!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft gewerkt, tot ik mijn nieuw scherm heb aangesloten, en doet ook hetzelfde met het oude scherm

Je zegt dat het beeld wel gewoon heeft gewerkt, maar sinds nadat je een nieuw scherm hebt aangesloten je het probleem krijgt met het uitvallen?

Heb je trouwens een losse videokaart of een onboard-videokaart (dus meteen op het moederbord)?

Daarnaast vraag ik je even het merk en type van je videokaart en voeding hier te plaatsen. Mogelijk heb je een te lichte voeding gekozen.

Het zou kunnen zijn dat uw Videokaart defect is.

Je zal wel denken dat ik gek ben maar de videokaart kan beeld geven maar als er veel beelden worden doorgegeven zoals een buraublad met allemaal kleuren kan het wel is zijn dat de videokaart soort van crasht en dan beschermd jouw moederbord je PC zodat er niks kapot gaat.

Dit valt best wel mee. Op het moment dat je een video gaat kijken of een game gaat spelen, zal de videokaart veel meer in actie zijn dan wanneer er een simpel bureaublad wordt opgestart ;)

Het zou kunnen zijn dat uw Videokaart defect is.

owja ik vergat bijna deze: Kijk of alle pinnetjes van je prossessor nog goed zijn daar kan het ook nog aan liggen bij oudere Pc's zitten de pinnetjes op de prossesor bij de nieuwere op het moederbord.

Dit heeft geen nut. De pinnetjes schuiven in de gaatjes van het moederbord of processor. Als dit altijd heeft gewerkt, is het niet mogelijk dat zo'n pinnetje scheef is komen te staan (tenzij de processor er onvoorzichtig is uitgehaald/ingezet, maar daar ga ik niet van uit).

aangepast door Dippie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste megdragon;

We kunnen wel ruzie gaan maken, maar dat helpt de topic-starter totaal niet.

Laten we ons even richting op het probleem wat de topic-starter aankaart: Zijn/haar pc valt uit na het opstarten. ;)

Glennv96:

Je zegt dat het beeld wel gewoon heeft gewerkt, maar sinds nadat je een nieuw scherm hebt aangesloten je het probleem krijgt met het uitvallen?

Heb je trouwens een losse videokaart of een onboard-videokaart (dus meteen op het moederbord)?

Daarnaast vraag ik je even het merk en type van je videokaart en voeding hier te plaatsen. Mogelijk heb je een te lichte voeding gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.