Ga naar inhoud

PNY GTX 570 Crash


Squall

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Heb problemen met mijn onlangs aangekochte grafische kaart "PNY GTX 570" en daar ik een game wil spelen vb.: Battlefield 3 (of eender welke game) dan word mijn scherm zwart??? Waar zou dit probleem vandaan komen en wat kan ik daar aan doen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi Squall,

welkom op PCH... :-)

1. ga naar deze site en voer Can You Run It uit...maak van de resultaten met het knipprogramma (klik er op) een afbeelding zodat je die in een volgend bericht hier op het forum kan plaatsen (klik er op).

2. kan je tevens het volgende uitvoeren, liefst als je systeem reeds enige tijd (+/- 1u) redelijk belast wordt :

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

14222d1319540643t-standaardtekst-speccy-speccy-nederlands.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Belast, ben nu ongeveer een 3 tal uren bezig met pc. Maar heb mn gtx 570 een half uur geleden terug geinstalleerd om eens te proberen. Bij mijn 8800 Ultra ondervind ik geen problemen! Is me wel gezegd geweest dat er teweinig spanning loopt naar de kaart?? zou dit kunnen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cooler Master 80plus 620 watt, productnr.: RS-620-ASAA-A1

post-29278-1417704666,9582_thumb.jpg

Heb een windows prestatie index uitgevoerd met op de achtergrond MSI AFTERBURNER en als de GPU verbruik boven de 90% komt dan crasht hij???? Heb intussen de voltage verhoogd naar 1038mV en de Core naar 797Mhz, Shader naar 1594 Mhz en de Mem naar 1950 Mhz (voorbeeld van iemand anders die zegd dat het stabiel blijft) maar resultaat is ... C.R.A.S.H. ! :-(

Heb intussen die berekening gedaan en resulaat is +/- 580watt

aangepast door Squall
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.