Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

ik heb voorlopig mijn firewall uitgedaan omdat ik dacht het ligt mss daar aan.

de router is PhilipsWireless Modem Router (SNK5620) met zo een blauw dekseltje, want je hebt er ook met zo een grijs.

win xp home edition.

ik hoop dat je het daar mee kan doen?

als je nog iets moet weten vraag het maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt niet steeds hetzelfde IP adres op je router hoor...

Wel even verkeerd aan de slag gegaan :)

Haal deze maar weer weg. Alles blanco laten daar.

Standaard staat DHCP aan op een router. Dus de eerste computer die zich aanmeldt heeft 192.168.1.2 de 2de 192.168.1.3 enz...

Dus je IP is veranderlijk, en is teveel werk om dit alles je wijzigen. Daarvoor moet je de router helemaal anders gaan instelen plus je computer die erop aangesloten zijn.

UPNP kan je vinden onder Advanced Settings UPNP settings

Zie pag 30 van je handleiding.

Zie dat je Hotspotshield gebruikt..... dat gaat niet hoor!!!

Het is het een of het ander. Je zit via een VPN te werken, daar heb je geen controle over.

Je internetverbinding loopt nu over een andere server, waar je geen controle over hebt (en kan hebben).

Even deïnstalleren je Hotspotshield en de computer ook herstarten na de deïnstalatie.

Omdat er een TAPI/VPN service actief blijft anders.

Als dan je router in orde is, dan kan je je poorten testen.

Uitvoeren zoals ik het zeg aub!!! Anders gaan we bezig blijven. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij staat er geen upn. ben er heel zeker van. en trouwens mijn modem is anders dan je handleiding. de mijne is met een blauw dekseltje en niet met da grijsachtig.

maar ik begijp wel dat je niet je poorten kan open zetten met hotspot. maar als die hotspot afligt? dat moet dit toch lukken.

en ik heb vroeger mijn poorten open gezet in virtual server.

of is er een andere manier die jij beter vind mss.

dank u op voorhand

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.