Ga naar inhoud

printer installatie


Ballan30

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik ben al een ganse dag bezig om mijn printer te installeren.Het is een hp photosmart c5280 all in one.

Alles gaat goed tot de laatste 4 percent van de installatie.Dan duurt het precies iets te lang en krijg ik uiteindelijk de melding: ''onherstelbare fout bij installatie''

Heb bijna alles geprobeerd.usb kabels er uit,alles verwijderd,ccleaner gebruikt,originele cd gebruikt,de nieuwe adobe flash player,

....

Het gewone printprogramma werkt,maar de solution center krijg ik niet aan de praat

Ik weet het even niet meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begrijp er niets meer van.Nog nooit zoiets mee gemaakt.Als ik nu alles verwijderd heb en wil terug de drivers installeren,krijg ik de melding dat het al op de pc is geinstalleerd!!!

Alles is thans verwijderd:hmmmm:

Ik heb het eens voor de zekerheid op mijn laptop geinstalleerd met windows 8.1 en daar gaat het zonder probleem.Dus aan de printer ligt het helemaal niet.

Ik weet het even niet meer.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

formatteren en een nieuwe install levert doorgaans een weer heerlijk snel systeem op, dus is af en toe echt aan te bevelen.

wil je dat liever niet, dan ontkoppel de printer, en dan zul je in de verkenner eerst alle systeembestanden en verborgen bestanden zichtbaar moeten maken, en vervolgens handmatig en rigoureus alle mappen verwijderen (program files, en in de serie mappen onder gebruikers\jouw naam .

waarna je ccleaner (dat checket hoofdzakelijk of de verwijzingen in het register inderdaad aansluiting in je files vindt) alle registerverwijzingen laat opruimen.

daarna herstarten, de nieuwste hp software installeren. en nogmaals: printer pas inpluggen als de software dat van je vraagt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.