Ga naar inhoud

Printer wil ineens niets meer doen .


jetske

Aanbevolen berichten

Geachte ,

Wij hebben een printer , scanner en kopieer in een machine .

HP PHOTOSMART C4700

We hebben hem gisteren nog gebruikt .

En vandaag wil de man een tekst van woord afprinten maar dat ding weigert alle dienst .

Ik zou begod niet weten waar ik moet kijken om dit op te lossen .

Kunnen jullie mij niet helpen AUB .

Alvast vriendelijk bedankt .

aangepast door jetske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is opgelost het lag blijkbaar aan de usb poort die werkt niet . Ik heb de pc naar de winkel gebracht om Microsoft office 2010 na te kijken .En gewoon terug aan gesloten .Dus ik heb er echt niet aan gedacht dat het daar aan zou liggen . Kan mij ook niet voor stellen dat de usb ineens zou stuk gaan of niet meer gaan ervoor ging alles prima . Ik heb hem getest met de muis en die ging ook niet dus het is duidelijk de usb poort . Dus alles is inorde weer .

Maar toch hartelijk bedankt voor het helpen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan jetske,

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten

door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.