Ga naar inhoud

Probleem Audio kaart


swuis

Aanbevolen berichten

Yo everyone,

Keb dus een audiokaart gekocht, en kwil ze nu installeren in mijn pc. Dus keb da gedaan, en kzorg ervoor de de onboard audio kaart Uitgeschakelt is... Probleem is nu, in Safe mode krijg ek geen error, ie installed, en geen probleem, maar 1 keer weer in normaal modus, krijg ik een Blue screen met Error 0x10DE002... Wa kan ek hier an doen?

Kart is een Hercules Muse 5.1 DVD.

Greetz swuis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel duidelijk hier dat het om een hardwarefout gaat.

4 dingen bevestigen dat:

- Er is nieuwe hardware geïnstalleerd

- U krijgt een BSOD (beter gekend als Blue Screen Of Death) die weist op een malfunction van bepaalde hardware

- Het gaat hem hier over een geluidskaart

- Meerendeels ligt het hem aan stuurprogramma's die niet 100% werken hoe het hoort

Heb je al geprobeert om alles eens te herinstalleren, qua drivers en hardware?

U kunt ook de fabricant of de winkel contacteren met dit probleem, misschien is het wel een gekend probleem waar reeds een oplossing voor bestaat.

Google vertelt mij echter zeer weinig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom heb je de onboard uitgeschakeld?

En probeer eens in safe mode om ze weer in te schakelen.

Kijk ook om de driver van je nieuwe geluidskaart te uninstallen. Zie of je dan kunt normaal opstarten.

Waarom zouk ze moeten aan laten?... Keb die toch nie nodig, en da eb ek uitgescakelt in de BIOS niet in safe mode. Kga toch keer kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom heb je de onboard uitgeschakeld?

En probeer eens in safe mode om ze weer in te schakelen.

Kijk ook om de driver van je nieuwe geluidskaart te uninstallen. Zie of je dan kunt normaal opstarten.

De website van Muse adviseerd dat je de onboardmoet uitschakelen. :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.