Ga naar inhoud

Probleem met Line in


kees39

Aanbevolen berichten

Regelmatig neem ik een TV programma op doormiddel van mijn DVD recorder. Om deze programma's vervolgens te kunnen bewerken op mijn PC (met Pinnacle) verbind ik de DVD recorder ( met de line out ) naar de line in van mijn PC via een composiet verbinding met de 3 tulp stekkers. Ik kreeg voorheen dan beeld op mijn filmvenster van Pinnacle en kon zodoende de opname bewerken. Sinds enige tijd is er geen beeld meer op mijn filmvenster. Bij het gebruiken van de DVI aansluiting via mijn DVD camcorder komt er wel beeld op het filmvenster. Ik kom dus tot de conclusie dat mijn Line ingang van de PC niet meer werkt. ( de kabels etc. zijn allemaal gecontroleerd en in orde, op een ander apparaat werk de composiet wel). Mijn vraag is of iemand weet wat de oorzaken kunnen zijn waardoor de line-in (composiet) niet meer werkt terwijl de digitale aansluiting het wel doet.

Met groeten en bijvoorbaat dank voor een antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.