Ga naar inhoud

Probleem met mijn muis


Micksel

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb een Hp Pavilion dv9000 laptop en daar speel ik soms medal of honor spearhead op. Alleen het probleem is dat soms opeens mijn muis hem helemaal flipt, maakt niet uit welke muis ik aan sluit, allemaal het zelfde probleem. Als ik mijn muis niet teveel beweeg gebeurd er niks maar als ik iets teveel of te snel beweeg dan schokt mijn beeld, ik kijk dan opeens een hele andere kant. soms is het maar een klein stukje maar soms kijk ik ook opeens naar de lucht. Dit is egt super vervelend. Ik had al wat onderzoek gedaan op het internet maar kon niet vinden wat ik zocht. Het is alleen in medal of honor. Heb hem al opnieuw geinstalleerd, mijn muizen zijn niet draadloos. Misschien weten jullie wat het is :D

GR Mick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die serie is een entertainment/media serie en er zit een 8400m GS kaart in met 256 geheugen, niet dat dit zo goed is, maarWoW, cod 4 draaien goed en DoW 2 redelijk. Het lijkt me dan stug dat een spel uit het jaar 0 het niet doet :P Het spel heeft het trouwens gewoon altijd goed gedaan. Het is denk ik eerder een probleem met mijn muis of usb poorten dan dat mijn laptop niet ''gemaakt'' is voor gamen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is mischien een domme opmerking:P

maar ik heb wel is gehad met laptop dat mijn muis ook wel is flipte

Heb je mischien je hand of pols op het touchpad van de muis? als je dan beweegt met een andere muis kan die plotseling ineens naar boven schieten probeer er is op te letten of ga is een keer gewoon extra hoog met je hand boven het touchpad zodat je ckr weet dat je hem niet aan raakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.