Ga naar inhoud

Probleem SSD


Kney

Aanbevolen berichten

Sinds kort komt er een melding op mijn scherm als ik wil opstarten.

"A Disk Read Error Occured. Press CTRL+ALT+DEL to restart."

CTRL+ALT+DEL doet helemaal niet en wanneer ik de pc herstart met de knop krijg ik terug volgende melding.

Vind het eigenlijk raar dat ik nu al zo'n melding krijg, aangezien mijn SSD nog maar 6 maanden oud is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kney,

Als ik het goed begrijp, wordt je SSD schijf niet (meer) herkent.

Vind het eigenlijk raar dat ik nu al zo'n melding krijg, aangezien mijn SSD nog maar 6 maanden oud is.

Wilt dit dan zeggen dat je je SSD ooit zelf hebt geïnstalleerd aan/in je PC ? Zou je (in dat geval) ook eens de fabrikant en het model willen doorgeven aub ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kney,

Als ik het goed begrijp, wordt je SSD schijf niet (meer) herkent.

Wilt dit dan zeggen dat je je SSD ooit zelf hebt geïnstalleerd aan/in je PC ? Zou je (in dat geval) ook eens de fabrikant en het model willen doorgeven aub ?

De SSD is door de plaatselijke computerwinkel geïnstalleerd.

Het is een Samsung SSD 840 EVO 120GB.

Soms start de pc nog wel door (na een aantal keer te herstarten).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kney,

OK, dus je harde schijf wordt soms wel nog herkend ? Is het mogelijk, om bij het opstarten, naar je BIOS te gaan en te testen/kijken of je harde schijf wordt herkend ?

Ook raad ik je aan om de Memtest86+ te doen om naar een hardware-probleem te zoeken in verband met je geheugen, indien die er zou zijn.

Hopelijk heeft dit al iets bijgedragen tot het probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.