Ga naar inhoud

probleem usb stick 64GB


joske

Aanbevolen berichten

hallo,

hierbij een probleem met een usb 2.0 stick Xlyne 64GB om aan te sluiten op mijn laptop HP Pavilion Gserie.

Ik krijg op mijn laptop geen toegang tot de usb stick. Ik heb de stick dan geprobeerd om aan te sluiten op een andere PC en dit lukt wel.

Wanneer ik via schijfbeheer de stationsletter probeer aan te passen op de laptop, zoals wordt aangeraden op het forum, krijg ik volgende melding:

'de bewerking is mislukt omdat de consoleweergave van Schijfbeheer niet is bijgewerkt'.

Kan iemand mij verder helpen om dit probleem op te lossen aub?

groeten,

Joske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Joske,

:welkom:

Zorg dat de stick aangesloten is.

Ga dan naar start-> configuratiescherm-> apparaatbeheer.

Klik op het pijltje voor schijfstations of opslagvolumes zodat je schijven in beeld komen.

Staat er een onbekend apparaat tussen?

Klik er dan met de rechtermuisknop op en kies installatie ongedaan maken.

Klik op Ok en herstart je laptop als er om gevraagd wordt.

Als er niet wordt gevraagd het systeem opnieuw op te starten, klik je met de rechtermuisknop in Schijfbeheer en selecteer je zoeken naar gewijzigde apparaten. Zodra deze zoekopdracht is voltooid en de installatie van het volume is voltooid, zou je weer toegang tot het volume moeten hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.