Ga naar inhoud

Problemen bij installeren Windows 7.


manu123

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik heb net een PC in elkaar gestoken maar als ik nu Windows 7 wil installeren krijg ik een paar probleempjes.

Eerst heb ik de CD van Windows 7 in de PC gestoken en tijdens de installatie ging alles prima tot ik mijn harde schijf moest aanduiden (waar ik Windows 7 op moet installeren denk ik). Wanneer ik mijn harde schijf aanduiden en op "verder" klikte dan kreeg ik de foutmelding: error 0x80300025

Eerst dacht ik dat ik mijn harde schijf niet goed op mijn moederbord had aangesloten dus heb ik een andere SATA aansluiting geprobeerd. Als ik dat deed dan kreeg ik vanaf het begin van de installatie van Windows 7 een zwart scherm.

Nu heb ik het terug in de aansluiting gestoken waar ik het eerst had ingestoken maar ik blijf het zwarte scherm krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb net gezien dat ik een verkeerde hardeschijf heb gebruikt.

Ik ga morgen of overmorgen een andere hardeschijf kopen en dan zal ik nog eens proberen om windows 7 te installeren.

Bedankt voor de snele reactie.

aangepast door manu123
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil het eens proberen met de laptop schijf.

Mijn PC specificaties zijn:

processor: Intel 1155 Core I5-2500K 3,30GHz OC

Moederbord: ASUS 1155 P8P67

Videokaart: Gainward nvidia GTX550 1GB CUDA GOLDEN SAMPLE

Geheugen: Kingston DDR3 2X4GB 1333MHz

Harde schijf: Seagate Barracuda 500GB 7200RPM 16mb 3,5 inch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.