Ga naar inhoud

Ram, geheugen, vergroten


Aanbevolen berichten

:ciao: Hallo allemaal,

Weet iemand, wat er loos is, als ik 2 modules van 2 Gb in mijn ACER ASPIRE 9305awsmi LAPTOP zet en hij niet opstart. Ik heb beide sloten geprobeerd, verschillende manieren om ze erin te stoppen:bawling:Maar helaas, niets helpt. Ik weet zeker, dat hij 4Gb kan hebben.

De bios is goed, dus dat is het niet. Beide sloten werken gewoon.

Heeft er nog iemand te maken gehad met dit probleem?

Groeten Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het niet precies weten, maar volgens mij wel. Het vreemde is, dat er al eens 2x2 GB op heeft gezeten en toen was de laptop bij Acer geweest, voor een defect aan de rechtermuistoets. Dat was verholpen, maar ik kreeg 1 module terug met de opmerking, dat die stuk was. Heel gek, want hij is daar 'heel' naar toegestuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Koeke,

De slots zijn hetzelfde en ik heb 2 modules van 2 GB.

Er staat op beiden 2 GB DDR2 667 CL5 van TakeMS

Het vreemde is, dat er 2 x 2 GB in heeft gezeten en dat functioneerde goed.

Toen ging hij naar Acer voor een reparatie aan de rechtermuistoets. Dat is verholpen, maar 1 module was eruit gehaald met de mededeling, dat hij stuk was. Wat op zich al vreemd was vond ik, daar hij er goed werkend naar toeging.

Er zijn nu 2 nieuwe ingezet door mij en nu werkt hij niet meer. Wel op 2 x 1 GB of 1 module van 2 GB op 1 slot. Op beide slots doet hij het gewoon, maar 2 x 2 GB dus niet.

In een PC winkel hebben ze ook alle soorten variaties geprobeerd, maar geen succes.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Groeten Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk sommige combinaties gaan niet

ik denk zoals bij pc moederborden het bij voorbeeld

een module van 2 gb in één dimm-slot kan nemen maar niet in 2

zodat je 4 gb hebt

dit hangt af van je geheugen modules (fabrikant,..)

kun je niet de naam van je moeder bord geven a.u.b.

dan kan ik het opzoeken

bv. met everest home edition

download : Download EVEREST Home Edition 2.20 - FileHippo.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.