Ga naar inhoud

RAM probleem Vista


Croeky

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb 4gb in mijn pc zitten. Maar mijn pc gaf maar 1,7gb weer (geen 3,3gb wat normaal is bij een vista 32-bit) dus games kon ik niet spelen zoals het moest. Na wat zoeken dacht ik er aan mijn geluidskaart er is uit te halen en direct gaf vista 2,4gb weer. Dus het ligt aan al mijn hardware die er in steekt.

Hoe kan ik er voor zorgen dat Vista al mijn geheugen gebruikt met alle hardware er nog in?

Wat wel lastig is, met het service pack van vista geeft hij nu 4gb weer maar hij gebruikt nog altijd maar 1,7gb..

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want zelf de computerboer wist geen oplossing.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast LauwereysM

Heeft je grafische kaart zelf een geheugen of niet, zo ja dan gebruikt je grafische kaart een deel van je RAM zoals je geluidskaart.

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft je grafische kaart zelf een geheugen of niet, zo ja dan gebruikt je grafische kaart een deel van je RAM zoals je geluidskaart.

MVG

Ik heb een geforce 8800gt x2 me SLI-verbinding.

Dus eigenlijk moet ik er nog RAM bij steken om mijn spellekes deftig te laten draaien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moederbord: Asus striker extreme

Processor: Intel® Core2 Extreme CPU Q6850 @ 3.00GHz (4 CPUs), ~3.0GHz

Operating System: Windows Vista™ Home Premium 32-bit

Grafische kaart: NVIDIA GeForce 8800 GT x2

Ik heb een samengestelde pc dus niet van een bepaald merk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.