Ga naar inhoud

SAMSUNG oortjes maken een "raar" geluid bij het afspelen van MUZIEK op de pc


Aanbevolen berichten

Ik heb dus samsung oortjes gekregen bij mijn gsm (S5560) in mijn gsm werken ze prima, HET ZIJN OORTJES MET EEN MICRO, en dus op de aansluiting zitten 3 zwarte ringetjes, ik denk dat dit het probleem misschien kan zijn dat het een vervormd geluid maakt, maar ik weet het niet. Opvallend is dan nog dat het alleen vervormd is als ik muziek afspeel...

Kan iemand mij helpen a.u.b.???:ciao:

---------- Post toegevoegd om 10:53 ---------- Vorige post was om 10:48 ----------

bij sommige gewone geluiden heb ik ook net gemerkt dat het ook is, maar bij muziek hoor ik het wel duidelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah ja nog iets, dit probleem had mijn broer eens met zijn GSM (sony ericsson W595) we zaten in de auto, hij speelde the black eyed peas af, en had hetzelfde geluid, daarna is het gewoon weer weggegaan, maar dit was op zijn gsm, bij mij op de pc.

ik zal is kijken naar wat je daar in dat bericht hebt gezet, alvast bedankt!!

---------- Post toegevoegd om 10:08 ---------- Vorige post was om 09:55 ----------

werkt niet, nog altijd dat vervormd geluid

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden dat je het bij muziek feller hoort is omdat muziek een groter spectrum van frequenties gebruikt dan andere geluiden.

Nu heb je deze oortjes al eens gebruikt en hoe intensief heb je ze al gebruikt? Hebben de oortjes dit al sinds je ze de eerste keer in deed? Het kan ook gewoon de lage kwaliteit van de oortjes zijn... de een hoort dat al harder als de ander. Ik hoorde dat ook enorm hard bij mijn HTC oortjes, met mijn nieuwe niet meer.

Als het een software probleem is kan ik niet verder helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen de eerste keer was het ok, denk ik in mijn gsm werken ze perfect ook op het hoogste volume

---------- Post toegevoegd om 12:59 ---------- Vorige post was om 12:56 ----------

1 keer heb ik ze intensief gebruikt op de pc, daarna niet meer, maar ik weet dus niet en denk ook niet dat het hieraan ligt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.