Ga naar inhoud

Scroll en zoomfunctie Samsung laptop werkt niet + problemen beeldscherm.


benimo

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Sinds een aantal maanden doet de touchpad van mijn Samsung laptop vreemd. Eerder kon ik met mijn touchpad zoomen en scrollen, nu kan ik alleen nog de cursor gebruiken. Dit gebeurde zomaar van de één op de andere dag, en in eerste instantie irriteerde ik me hier niet aan en had ik weinig keuze daar ik deels in het buitenland woon. Maar ik begin de hoop nu toch wel een beetje op te geven. Ik heb meerdere malen mijn gehele laptop gereset, google al heel wat malen geraadpleegd maar nergens vond ik de gouden tip.

Probleem 2 heb ik sinds zo'n 3 maand nu, mijn beeldscherm verandert van contrast en helderheid wanneer deze in de lader zit, ik hem op schoot heb of soms gewoon op willekeurige momenten. Onwijs irritant. Wanneer ik het beeldscherm wat van me afduw en terughaal is hij tijdens deze handeling normaal, maar wanneer ik deze loslaat begint hij soms te flikkeren aan de bovenkant en verandert het contrast weer. Soms duurt dit probleem 10 minuten, soms uren achtereen.

Mijn typenummer is: NP370R5E

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.