Ga naar inhoud

Scroll- en zoomfuntie van touchpad werkt niet meer


Beroe7

Aanbevolen berichten

Ik ben mijn Samsung laptop vandaag gaan ophalen na herstelling van mijn beeldscherm.

Nu blijkt echter de scrollfunctie niet meer te werken.. Is dit toeval of kan er een verband zijn?

Ik dacht eerst aan een soort van scroll lock, maar ik denk dat de zoomfunctie ook niet meer werkt.

De cursor bewegen d.m.v de touchpad is nog wel mogelijk dus de driver lijkt me nog steeds correct geïnstalleerd.

PS: Ik vind het vreemd dat mijn windows volledig geherinstalleerd werd

toen ik mijn laptop opnieuw opstartte. Alle bestanden weg (geen ramp trouwens

want slechts 1 maand na aankoop moest ik de laptop al binnen doen voor reparatie),

enkel mijn bureaublad achtergrond is gebleven. Is dit gebruikelijk na een herstelling/vervanging

van het beeldscherm?

Dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan hebben ze die herinstallatie niet goed uitgevoerd.

dat soort bijzondere functies van je toetsenbord wordt niet geregeld door windows, maar door eigen dedicated drivers.

en daar hebben ze zich niet in verdiept kennelijk, en dus de install maar overgeslagen.

moeten ze alsnig dien dus.

heb je zelf een cd met drivers, kan je het regelen zonder terugbrengen naar de winkel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.