Ga naar inhoud

Toetsenbord en muis werken na opstarten van Windows niet meer


PimKolk

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Ik heb dit probleem al eerder op het forum zien staan, maar omdat de links niet meer werkten plaats ik het nogmaals.

Sinds een aantal dagen werken mijn toetsenbord en muis niet meer. Nadat AVG Antivirus een stuk of veertig bedreigingen had gedetecteerd en vervolgens in de quarantaine had gezet, startte het systeem opnieuw op. Maar na het opstarten reageerden de muis en het toetsenbord niet meer. Ik heb wel eens van zulk soort fratsen van AVG gehoord, maar ik weet niet hoe dit op te lossen is. Voordat Windows opstart, kan ik alleen f2 (setup) en f12 (boot options) indrukken met reactie. F8, de veilige modus, werkt dus niet. Ik heb dit probleem al aan drie vrienden voorgelegd, maar helaas zonder resultaat. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

Groet,

Pim

aangepast door PimKolk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Falstring, sorry voor de late reactie. Ik heb nergens een USB-sectie zien staan, wel een paar USB-termen. Onder 'advanced' stonden:

usb-controller : enabled

usb-PowerShare in s4/s5 State: disabled

usb-PowerShare in sleep State: normal

ik neem aan dat dit is wat je bedoelde?

groet, pim

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.