Ga naar inhoud

Toetsenbord werkt niet meer


IV13

Aanbevolen berichten

Hallo

Gisteren heb ik een klein beetje water op het toetsenbord van mijn laptop gemorst. Ik heb het dadelijk met een vod afgeveegd en met een haardroger droog geblazen.

Daarna heb ik mijn laptop nog een hele avond gebruikt. Nu ik hem vanmorgen opstartte , werkt het toetsenbord niet meer.

De toetsen f6,f7 en f8 om het geluid te regelen werken nog wel. En sommige andere toetsen (zoals bv de 't') doen de functie van f6, namelijk het geluid op mute zetten.

Is mijn toetsenbord naar de vaantjes?

Maar ik vind het dan wel raar dat ik gisteren, na het waterincident, nog uren heb kunnen typen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

een laptop toetsen bord bestaat uit verschillende lagen, het water dat je niet hebt kunnen deppen is onder de toetsen geleidelijk naar de onderliggende lagen door gesijpeld en heb je nu een hoop contacten die met elkaar verbonden zijn door de geleiding van het vocht. Je kan er niet aan.

Als je toetsenbord niet volledig opdroogt vrees ik dat je een nieuw toetsenbord mag steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.