Ga naar inhoud

Trage PC


Gast sixciller

Aanbevolen berichten

Gast sixciller

mijn pc gaat sind een week of traager nu gisteren en vandaag loopt hij soms ook vast dan blijft het beeld stilstaan en de muis aanwijzer ook ik kan dan alleen maar resetten of voledig opnieuw opstarten waaraan kan dit liggen

al vast bedank voor hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

kunnen veel oorzaken zijn.. voeding, geheugen, te warme temperatuur van de pc.. een grondige check-up door een winkel laten doen. Die hebben alles tot hun beschikking van onderdelen, software..

kan je je pc openmaken en eens de ram uithalen en erop blazen (ook in de sloten zelf eens met een stofzuiger, pas wel op voor je fan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn pc gaat sind een week of traager nu gisteren en vandaag loopt hij soms ook vast dan blijft het beeld stilstaan en de muis aanwijzer ook ik kan dan alleen maar resetten of voledig opnieuw opstarten waaraan kan dit liggen
Als je ongeveer weet wanneer je probleem begonnen is (een week geleden), zet dan met systeemherstel je PC terug naar een herstelpunt vóór de problemen gestart zijn ... en bekijk dan eens of dit enig verschil biedt.

P.S. : heb even een eigen onderwerp voor je aangemaakt. Inbreken bij een ander topic zorgt alleen maar voor verwarring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.