Ga naar inhoud

USB-apparaat word niet herkent


jensishlikeme

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb overlaatst een microfoon met usb aansluiting gekocht, in het begin ging alles goed tot er op kwam dat het laatste usb apparaat een storing heeft veroorzaakt, usb stick en dergelijke werken maar mijn laptop herkend mijn microfoon niet meer

ik heb alle usb hoofdhubs verwijdert en mijn laptop opnieuw opgestart maar nog steeds geeft mijn laptop aan dat windows het niet herkend, ik heb ook al systeemherstel gedaan maar dat werkte ook niet, nochtans werkt de microfoon perfect op andere pc's, dus aan de kabel of microfoon kan het niet liggen, enige hulp?

microfoon Behringer C1U

aangepast door jensishlikeme
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er een cd bij gekregen maar die ging alleen tot windows 7, maar op de verpakking stond dat deze mic ook werkt zonder de cd en ik heb gisteren mijn pc terug naar de instellingen gezet van toen ik hem net had maar dat helpt ook niet, ik heb ook 2 andere besturingssystemen gedownload voor behringer usb mics maar die helpen ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.