Ga naar inhoud

usb en cardreader reageert niet


govertje

Aanbevolen berichten

Heb een HP Pavilion T3340.nl welke ik heb geinstalleerd met windows 7 ultimate. Alles werkt weer, echter de usb poorten achter de pc werken wel, maar aan de voorzijde werken de usb poorten niet meer als ook de cardreader reageert niet meer. Wat is er fout gegaan. Interngeheugen is 3 GB.

IN aparatenbeheer staat alles goed en niets met een uitroepteken ofzow erbij.

In de verkenner zie ik alleen de letters c, d en e staan.

Graag oplossing naar ........

PC Helpforum moderator bericht:
Mail adres verwijderd om misbruik te voorkomen.
aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt het dat er origineel Windows XP op stond?

Na de installatie van Windows moet je nog een aantal drivers voor de hardware installeren is dat gebeurt?

Op de website van HP zijn er geen drivers beschikbaar voor Windows 7.

Je kan eens proberen of deze drivers ( klik erop) voor Windows xp je probleem oplossen.

Als eerste dien je de chipsetdrivers te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

clarkie

Klopt het dat er origineel Windows XP op stond?

Na de installatie van Windows moet je nog een aantal drivers voor de hardware installeren is dat gebeurt?

Op de website van HP zijn er geen drivers beschikbaar voor Windows 7.

Je kan eens proberen of
( klik erop) voor Windows xp je probleem oplossen.

Als eerste dien je de chipsetdrivers te installeren

Heb het advies opgevolg om de chipset te installeren, maar krijg steeds de melding dat er al een betere chipset aanwezig is, dus het advies heeft niet geholpen, blijf dus met het probleem zitten. Ja er stond eerst windows xp op, maar heb de pc eerst geformateerd en daarna windows 7 ultimate erop gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja er stond eerst windows xp op, maar heb de pc eerst geformateerd en daarna windows 7 ultimate erop gezet.

Laat dat nu net het probleem zijn, je voert een installatie uit van Windows 7 op een verouderde PC waar geen drivers voor beschikbaar zijn op de site van HP.

Ik zal eens vragen of de hardware experts je verder kunnen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ik ook al gelijk gedaan met het inbrengen van meer interngeheugen en alles bleek goed aangesloten te zijn.

Inmiddelsvia een losse verleng usb kabelvia de achterkant met een verdeel usb een externe cardreader en usb aangesloten en uitgeprobeerden dat werkt voorlopig wel als tussenoplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ik ook al gelijk gedaan met het inbrengen van meer interngeheugen en alles bleek goed aangesloten te zijn.

Inmiddelsvia een losse verleng usb kabelvia de achterkant met een verdeel usb een externe cardreader en usb aangesloten en uitgeprobeerden dat werkt voorlopig wel als tussenoplossing.

Hebben jullie ondertussen al iets kunnen ontdekken ??? wat en welke driver ik eventueel mis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.