Ga naar inhoud

usb kabel printer


ruud

Aanbevolen berichten

Goeieavond, mijn beste wensen voor het nieuwe jaar aan iedereen!

Vraagje, heb nieuwe pc en printer van HP gekocht ENVY nu is mijn vraag de volgende ik heb een verlengkabel usb voor printer nu, zou zelfde moeten installeren voor de nieuwe pc en printer kan ik dezelfde

kabel gebruiken, daar op de nieuwe pc en printer er usb 3.0 poorten staan, ik ga nieuwe hub aanschaffen met usb 3.0 omdat het anders geen nut heeft usb 3.0 te hebben met oude hub, ik weet als je de

oude hub gebruikt het terug usb 2.0 is/blijft maar is dat voor verlengkabel ook zo?

Daar dit aan de ene kant een usb fiche is en aan de andere kant die vierkante fiche voor de printer.

aangepast door ruud
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel zoals altijd is geweest leveren ze bij HP geen kabels bij, die 0.25€ kunnen ze zich niet permitteren :thumpdown:

Bedankt voor de reactie, ga er van uit gaan dat de kabel usb 3.0 moet zijn, pc is het en printer is ook nieuwste model dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.