Ga naar inhoud

USB poorten werken niet meer


Gast celleronneke

Aanbevolen berichten

Gast celleronneke

Hallo,

De USB poorten van m'n computer weigeren elke medewerking als ik een USB apparaat aansluit. Sluit ik echter het apparaat aan voor ik de computer opstart herkent deze het USB tool wel.

Heb ondertussen reeds de drivers gedeïnstalleerd en terug geïnstalleerd, zelfs een volledige formatering van de PC gedaan waarbij ik ben overgestapt van Windows XP naar Windows 7 echter zonder resultaat.

Iemand een idee wat hiet mis kan zijn ? :santaclaus:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast celleronneke

Geen, bij Vista de standaard drivers en XP de drivers van het moederbord (MSI 975) drivers. Vroeger heeft het steeds met die laatste drivers gewerkt tot plots er geen apparaat meer herkend werd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast celleronneke

Heb dit ondertussen gedaan en zonder resultaat. Ga nu kijken of er geen problemen met het mobo en de voeding zijn, krijg het vermoeden dat tijdens het werken met de pc er te weinig stroom is voor de usb poorten. Laat verder iets weten als ik iets vind. Alvast reeds bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.