Ga naar inhoud

usb stick van traxdata start opeens niet meer op in windows xp maar hij is niet stuk


beun_co

Aanbevolen berichten

Hallo, een tijdje geleden stopt ik mijn usb stick van traxdata in mijn laptop en hij wou niet meer automatisch opstarten. Bij mijn vaste pc gaat ie wel nog en lukt die autorun perfect. Ik gebruik die stick voor op mijn autoradio voor wat muziek.

Kan er mij aub iemand helpen hoe ik dit probleem kan oplossen dat ik mijn usb stick weer aan de praat krijg op mijn laptop? Mijn usb harde schijf lukt wel ,raar he.

Alvast bedankt op voorhand voor de tips.

Mvg beunco

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dag Beunco

Plaats je USB stick in de PC.

Open in het menu start Deze computer.

Rechtsklik nu op het USB station en kies voor Eigenschappen.

Open het Tabblad Automatisch afspelen,

kies als bestandstype Gemengde inhoud, en dan de actie die Windows moet uitvoeren wanneer je de stick plaatst.

Klik daarna op Toepassen en OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open het programma Uitvoeren met de Windowstoets + R

Kopieer en plak (of typ) in het tekstveld van Uitvoeren : devmgmt.msc

Open in Apparaatbeheer het knooppunt USB-controllers.

Plaats nu de USB stick in je PC.

Kijk of er een item bij komt in de lijst van USB-controllers.

Als dit het geval is rechtsklik je erop en kies voor : Installatie ongedaan maken

Bevestig met OK.

Verwijder de USB stick en herstart de PC.

Plaats opnieuw de stick en controleer of je hem kan zien in Deze computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Angel

Als ik die stick nu in stop na deze stappen die u mij op gaf laat ie weten ,nieuwe hardware gevonden en kan ik hem onderaan zien staan bij dat vakje van veilig verwijderen maar dat is het ook. Ik kan hem nog altijd niet zien bij deze computer.

Ik vrees dat het iets met het register gaat te maken hebben. Het rare is dat ie op mijn desktop wel werkt en op mijn autoradio ook.

Ik versta er nix van.

grtz beunco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat eventueel ook zou werken is het volgende :

Als je de USB stick plaatst en je krijgt het venster Nieuwe hardware gevonden,

gebruik je de optie Stuurprogramma zelf kiezen,

en vul daar het volgende in : C:\WINDOWS\INF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Angel dit lukt ook niet > onverstaanbaar > boven op de vaste pc gaat ie direct. Ik stop die stick in en het lampje gaat branden en knipperen en dan opeens blijft het lichtje constant branden. Er staat dus usb apparaat voor massa opslag > usb device > algemeen volume. Ik denk dat het een register probleem moet zijn, maar waar he.

grtz beunco

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.