Ga naar inhoud

Vervangende voeding


ghempen

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een voeding voor een HP Pavilion Slimline. Aangezien dit een kleine kast is, zit er een bijzonder model voeding in. Volgens mij staat er op de voeding Acbel 6013. Ik heb via Google al geprobeerd om een voeding te zoeken, maar het lukt me niet echt. Heeft iemand tips voor mij?:dontknow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf ook ooit naar een voeding moeten zoeken voor een SFF kast en meestal zit daar een Flex-ATX voeding in.

Een standaard Flex-ATX voeding past er vaak niet in omdat de voedingen specifiek voor een bepaald model voor HP ontwikkeld worden, of de ventilator van de koeling klopt niet of de uitgang van de koelingslucht zit verkeerd.

Na lang zoeken had ik een originele voeding gevonden maar was erg prijzig en koste zo'n 180€ met als gevolg dat het pc'tje niet meer gerepareerd hoefde te worden.

Kun je een foto maken van de specificaties van de voeding en posten in je volgende bericht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.