Ga naar inhoud

vga testen?


GS_golf_3

Aanbevolen berichten

Ik heb dus als tweede laptop een compaq armada E-500.

Nu ben ik deze aan het in orde zetten om er een carputer van te maken.

Hij loopt op windows xp sp3 lite.

Vandaag kwam mijn 7" touchscreen schermpje aan. Ik plug het in de vga en het scherm zegt: "no signal input"

Op mijn goede laptop (sony vaio vgn-bz11mn met vista) werkt ie zonder probleem. Op de laptop van men broer (toshiba ietswat met xp) werkt ie ook perfect.

Maar bij mijn oude compaq doet ie et niet.

Ook het gewone grote scherm van de vaste pc doet het niet op de VGA-uitgang.

Kan ik de VGA-uitgang op de ene of andere manier testen?

Hopelijk kunnen jullie me helpen...

Greetz Giel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is goed mogelijk dat het 2de scherm uitstaat. Sluit je touchscreen en zet hem aan, Klik rechts op het bureaublad en kies Eigenschappen. Klik dan bovenaan op de tab Instellingen. Normaal zie je hier 2 schermen staan. Klik rechts op het 2de scherm en klik op gekoppeld. De 2 schermen zijn nu gewoon blauw gekleurd.

Onderaan zie je Het Windows-bureaublad uitbreiden naar deze monitor staan. Nu wordt het beeld gewoon uitgebreid over de 2 schermen. Als je het vinkje uitschakelt, wordt het beeld gekloond op je touchscreen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dj_ke: Bedankt voor het snelle antwoorde, maarbij mij staat er bij instellingen niet zo'n 2e schermpje en kan ook niets aanvinken.

Er staat wel:"Beeldscherm: (meerdere monitors) op ATI RAGE Mobility (Compaq)".

Nu heb ik zojuist een ander "blok"scherm van vroeger boven gehaald, zo'n vierkante doos. Als ik deze insteek in de oude laptop en op FN+F4 duw is er dus beeld.

De VGA-uitgang werkt dus...

Maar als ik deze dan uittrek en de 7" insteek en enkele malen op FN+F4 duw, blijft er no input signal staan...

Nog mensen die een oplossing kunnen bedenken?

Greetz Giel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.