Ga naar inhoud

Voeding defect


Adje-60

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Mijn Medion pc start niet meer op doet helemaal niks meer.

Nu heb ik een oude voeding gepakt en deze geprobeerd en nu doet die het weer maar die voeding is zwakker en heeft maar een sata aansluiting voor de hd.

Nu heb ik via Google jullie forum gevonden waar ik heel blij mee was en daar had de heer Hensyr ongeveer het zelfde probleem had ook de voeding defect en dat was de zelfde voeding die ik ook heb.

Dus ik ook bij Azerty de zelfde voeding gekocht maar nu komt het als ik de 20/24 pin connector er op aansluit en dan de stoom erop zet gaan de fan draaien en stoppen niet meer voor dat ik de stroom eraf haal en de computer start niet op.

Alleen het stekkertje wat op het moederbord 4 pin dat zit er niet bij.

Bij voorbaat Dank,

Adje-60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Adje,

Deze voeding heeft wel degelijk een 4 Pin connector voor op het moederbord die dient voor het voeden van je CPU.

Kijk eens aan de bekabeling die vast is verbonden met je voeding, daar zit een 24-Pin connector en een 8-Pin connector.

Nu die 8-Pin connector kun je vaak in tweeën delen en hou je dus 2 4-Pin connectors over.

Heb zelfs een filmpje bij Corsair gevonden zodat het wat duidelijker is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Dasle ga het morgen gelijk proberen wist niet dat je die 8 pin connector kon delen.

Heb nog een losse kabel daar staat op type3 en aan de andere kant PCI-3 als het goed is deze voor de videokaart.

Zal morgen wel even vermelden of het goed is gegaan.

Alvast weer bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen dank Adje, mooi te horen dat je probleem opgelost is ;-)

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten

door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.