Ga naar inhoud

Western Digital elements laat PC vastlopen


M4TTHI4S

Aanbevolen berichten

Ik heb een externe harde schijf van Western Digital (Elements 2TB) die slechts 6 maand oud is.

Deze is nog maar enkele keren gebruikt, steeds veilig verwijderd en wordt altijd netjes opgeborgen in de originele verpakking en dan in de kast gelegd.

Van in het begin heb ik eigenlijk problemen met deze externe harde schijf. Deze werd niet herkend door de PC, ik moest steeds naar schrijfbeheer gaan op een stationletter toe te kennen, dan pas kon de externe HD gebruikt worden.

Nu sloot ik de externe HD nogmaals aan en net zoals gewoonlijk wordt deze niet herkend. Als ik naar schrijfbeheer wil gaan loopt de PC vast. Als ik de externe HD uittrek, gaat de PC gewoon verder alsof er niets gebeurd is.

Zijn er dingen die dit probleem kunnen oplossen of kan ik hiervoor maar beter onmiddellijk de garantie raadplegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die driver geïnstalleerd en vervolgens de externe HD aangesloten. Deze wordt niet meer herkend, komt niet bij "deze computer", niet bij schrijfbeheer, niet rechtsonder aan m'n klokje,...

PC eens opnieuw opgestart zonder resultaat.

Driver verwijderd en PC nogmaals opnieuw opgestart, terug zonder resultaat.

Wat kan dit toch zijn? :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals geprobeerd, ditmaal wanneer de externe HD aangesloten was.

Ding werkt nog steeds niet.

Ik snap er echt helemaal niets meer van.

Edit: had per ongeluk bij apparaatbeheer de HD uitgeschakeld. Deze terug ingeschakeld maar zonder resultaat. Aan m'n klokje rechtsonder komt nu wel terug het icoon om veilig te verwijderen (loopt wel vast als ik dit wil uitvoeren).

Wanneer ik nu naar schrijfbeheer ga loopt het boeltje terug vast.

aangepast door M4TTHI4S
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.