Ga naar inhoud

Windows 7 - Canonprinter reageert niet of niet correct


bruinmoes

Aanbevolen berichten

Beste lezer(s),

Had een duo core computer met XP besturingssysteem en die stuurde mijn Canon pixma ip 5000 perfect aan. Nu een snelle computer met Asus P6T SE moederbord en intelcore i7-920 processor. Samen met 6GB DDR3 geheugen gaat het monteren van HD-film eindelijk vlotjes.

Printen van Word bestanden in zwart-wit gaat foutloos. Letters in mengkleuren (zoals paars, bruin e.d.) geven de hoofdkleuren niet op de juiste plaats weer. Voorbeeld: bruine letters worden horizontaal in hoofdkleuren verschoven. Links eerst gele kleur en dan andere kleuren. Illustraties in Word en ook in X-press geven ook verschuivingen. Het meegeleverde cdprint programma van Canon herkent de printer niet. (Waarschuwing:a compatible printer for cd media was not found)

Ik heb veertien dagen geleden de Canonhelpdesk gebeld. Zij stuurden een link om software te downloaden; deze werkte niet. Vervolgens weer gebeld en het antwoord kwam ongeveer erop neer dat men er mee bezig was. Weten jullie een goede oplossing? De ip 5000 bevalt mij uitstekend vooral omdat deze zuinig is met inkt en cd's snel beprint. Alleen jammer dat met het canon cdprint programma de binnendiameter niet kleiner kan worden afgesteld als - 10mm van de standaardnorm.

Benieuwd naar reacties,

Bruin Moes

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.