Ga naar inhoud

windows 98 SE - probleem netwerkadapter


Michiel

Aanbevolen berichten

Ik zit met een klein probleempje...

ik heb zojuist een draadloze netwerk adapter gekocht, maar hij warkt niet omdat:

het besturingssysteem het stuurprogramma niet kan laden.

Op de handleiding staat ook dat het alleen bij win98 Second Edition gaat.

En ik vrees dat ik de 1e editie heb :?

Waar kan ik SE downloaden?

op windows update lukt het niet.

help me pleas

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd, via windows update kan het helaas niet

Op 10 juni 1999 werd een verbeterde versie uitgebracht: Windows 98 SE (versie 4.10.2222), waarbij de letters SE staan voor Second Edition. Deze versie heeft dezelfde functies als het origineel, er zijn veel fouten verwijderd (bugfixes) en Internet Explorer 4 is vervangen door Internet Explorer 5. Ook Netmeeting 3 is toegevoegd, plus ondersteuning voor DVD-ROM. Deze upgrade werd niet gratis verspreid: het werd gewoon als volwaardig product verkocht.

je kan wel deze eens proberen en zien of deze geïnstalleerd geraakt, is poging waard, bevat tal van updates

normaal is het enkel voor SE, maar met beetje geluk werkt hij ook erop, deze update bevat ganse reeks stuurprogramma's

Unofficial Windows 98 SE Service Pack NL

http://hp38guser.freepgs.com/index.php/?page_id=13|Download

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keb ier links ervoor, maar ben nie zeker dak da ier zomaar mag posten... Kan als illegaal gezien worden...

Idd aangezien deze producten nog steeds als eigendom van Microsoft worden beschouwd, worden zij niet vrijgesteld van de kopiëerrechten.

Wij kunnen echter niet controleren wat u verteld via andere middelen dan dit forum! :Army24:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.