Ga naar inhoud

Windows Wil niet starten... zwart scherm


swuis

Aanbevolen berichten

Yo, sinds dak mijn p heb geretart, ebbek een probleem... Als ek em dus opstart, dan doet ie lik normaal, tot dat ie aan die screen van XP moet komen. Dan blokkeert ie, en krijg ek een Zwart scherm. Keb nu geprobeerd om te booten van de CD van XP, maar da gaat ook nie. An wa zou da liggen. aja msschn handig vor te weten, voor de restart, ebbek Mcafee TOTAL Protection geinstalleerd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ja ik zou je graag wiullen helpen maar begrijp uwe uitleg nie dus kan je mss nog eens herhaalen maar dan duidelijker en mss zonder fouten als het kan

dan volgende probleem je begint u topic niet met " help pc probleem" nee je zegt bv kan windows nie opstarten

dus intvervolg onderwerp van topic duidelijker zijn

herhaal u probleem ik ga zorgen dat het inorden komt

grts en succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ja ik zou je graag wiullen helpen maar begrijp uwe uitleg nie dus kan je mss nog eens herhaalen maar dan duidelijker en mss zonder fouten als het kan

dan volgende probleem je begint u topic niet met " help pc probleem" nee je zegt bv kan windows nie opstarten

dus intvervolg onderwerp van topic duidelijker zijn

herhaal u probleem ik ga zorgen dat het inorden komt

grts en succes

Dus, Ik heb Mcafee geinstalleerd, en sindsdien, iedere keer dat ik mijn computer opstart, laad hij de BIOS, maar geraakt niet verder. Ik krijg iedere keer een zwart scherm, en der komt nix af. Ik weet niet of het aan de HDD ligt, want die wordt in de bios herkent. Enig idee hoe dit kan worden gefixed?... anyway ik wacht op de cooler dak van neotic crypt eb gekocht maar nog niet eb ontvangen... en dan komt er nen maar van ik en alst ier nie lukt, dan fixed hij dat wel. aja nog iets, als ek vanaf de cd van XP wil booten, dan krijg ik ook een zwart scherm, maar gebeurt er ook nix meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb z'on vermoeden dat bootsector is aangetast

probeer even volgende mogelijkheid:

Neem je windows-cdrom erbij, stop deze in je cdrom speler, en herstart je computer vanaf cd. Op gegeven moment kan je Recovery Console kiezen (druk op R). Je zult nu in een DOS omgeving komen

Microsoft Windows(R) Recovery Console

The Recovery Console provides system repair and recovery functionality.
Type EXIT to quit the Recovery Console and restart the computer.

1: C:WINDOWS

Which Windows Installation would you like to log onto
(To cancel, press ENTER)? 

Druk op nummer 1, vul het adminpaswoord in en druk op ENTER, indien je het paswoord niet weet druk op ENTER, mssh zit er geen paswoord op

mocht je het paswoord niet weten, er zijn tools voor om dit te fixen: Kijk hier even

typ volgende

fixboot C:

[ENTER]

herstart je pc..... heb je het nog steeds dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik zou voorstellen is om xp opnieuw te instaleren aangezien nu toch zwart beeld krijgt "is maar en voorstel he "

en anders alles loskoppelen alle randapperatuuren en dan alleen de hd cdrom en moederboard aansluiten en zekers een latje geheugen gebruiken geen 2 of 3 nee 1 en probeer het dan eens hat kan zijn dat er en latje geheugen kapot is of iets van randapperaturen.

volgende vraag als je pc opstart krijg je dan geen piepgeluiden zoja hoeveel 3x kort bv of 1lang 2x kort het zegt veel als dat zo is

ik heb het ook eens voorgehad en dat bleek en latje geheugen te zijn die kapot was , dus begin daar eens mee en dan zien we wel verder

succes ermee en hooplijk vindt je het probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik zou voorstellen is om xp opnieuw te instaleren aangezien nu toch zwart beeld krijgt "is maar en voorstel he "

en anders alles loskoppelen alle randapperatuuren en dan alleen de hd cdrom en moederboard aansluiten en zekers een latje geheugen gebruiken geen 2 of 3 nee 1 en probeer het dan eens hat kan zijn dat er en latje geheugen kapot is of iets van randapperaturen.

volgende vraag als je pc opstart krijg je dan geen piepgeluiden zoja hoeveel 3x kort bv of 1lang 2x kort het zegt veel als dat zo is

ik heb het ook eens voorgehad en dat bleek en latje geheugen te zijn die kapot was , dus begin daar eens mee en dan zien we wel verder

succes ermee en hooplijk vindt je het probleem

Keb da tevergeefs ook al geprobeerd... Nix werkt, ivm met dat geheugen, ebbek ook al getest (Keb latjes 2* in dual channel , gisteren memtest gedaan ... alles normaal) Ivm met die piep. 1 keer kort... normaal dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 korte piep : Normaal

2 korte piepje : CMOS error

1 lange piep en 1 korte piep: Geheugen error

1 lange piep en 2 korte piepjes: Videokaart error

1 lange piep en 3 korte piepjes: Toetsenbord error

1 lange piep en 9 korte piepjes: Moederbord error

Lang en continue piep: geheugen niet geïnstalleerd

korte continue piep: Defecte voeding

AMI BIOS:

1 korte piep: DRAM flash error

2 korte piepjes: DRAM ECC check error

3 korte piepjes: Geheugen error

5 korte piepjes: CPU error

6 korte piepjes: Keyboard error

8 korte piepjes: Videokaart error

9 korte piepjes: Moederbord error

1 lange piep en 3 korte piepjes: Bad DRAM

1 lange piep en 8 korte piepjes: Videokaart error

heb ergens nog en antwoord gevonden weet nie of het helpt maar proberen kan geen kwaad ==> de batterie van u moederbord verwijderen voor en 5 tal minnuten en dan terug insteken en proberen

succes ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.