Ik heb u een eigen topic gegeven,dan is de kans groter dat het opgelost geraakt.![]()
Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt.
Meer dan 35.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !
Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.
Dit is een discussie over Cd rom voor instalatie gezocht op Mac. voor Olympus FE-4040 14 in het forum Archief Linux, Mac OS & andere , en maakt deel van de Linux, Mac OS & andere categorie; Ik heb een camera gekocht via iBood, en daar zit alleen een Windows installatie cd bij. Olympus FE-4040 14 Megapixel ...
Ik heb een camera gekocht via iBood, en daar zit alleen een Windows installatie cd bij.
Olympus FE-4040 14 Megapixel Camera met 4x Optische Groothoekzoom en Dubbele Beeldstabilisatie
Ik zoek iets voor mijn Mac-Mini help ajb.
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre; 12 mei 2010 om 14:31
Ik heb u een eigen topic gegeven,dan is de kans groter dat het opgelost geraakt.![]()
Vraag opgelost ? Druk dan op de knop "Markeer als OPGELOST".
Als je HIER klikt kom je rechtstreeks in onze gloednieuwe VIDEOZONE: info in woord en beeld !