Ga naar inhoud

HTC Dream G1 Android


Aanbevolen berichten

Heey!,

Ik heb een Htc Dream G1, maar ik zit met een probleempje,

njah 2:P ten eerste dat ik full noob ben met android en ten tweede

er staat een google account al in de telefoon mail-adres en dan klik ik op verwijder account, dan geeft die een foutmelding weer ''Het account is nodig voor sommige programma's het account kan alleen verwijdert worden door op fabrieksinstellingen te drukken.' Goed en wel ik ga dus daar naar toe.

voer fabrieksinstellingen uit, maar na het rebooten staat het account er nog steeds in, eveneens als alle contacten ect.

nu heb ik wel is gelezen dat dat vaker voor komt en dat ze iets hadden over Remove gapps. Maar ik kan niet vinden waar ik dat kan downloaden. Want dan moest je die uitvoeren en dan Flashen via recovery console en daarna nog een keer Fabrieksinstellingen, Teminste er staat :

------------------------------------------------------------------

This should work:

1. Download 'remove gapps'

2. Flash 'remove gapps' from recovery, just like any other .zip

3. do a factory wipe

4. profit

------------------------------------------------------------------

Iemand enig idee hoe ik 100% kan resetten?

Ik wil dit omdat er een verkeerd account instaat en omdat mijn ''Menu'' niet goed of zeg maar gewoon niet werkt.

Kan alleen naar google maps en navigate en sms ect via bureaublad.

Mvg,

Dennis

en alvast heel erg bedankt!!

aangepast door stegisoft
Mailadres verwijdert wegens mogelijk spam.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een heel tijdje geploeter heb ik uitgevonden dat er bij het opstarten een appart menutje zit

1. Je doet de telefoon uit.

2. Druk de telefoon aan en hou de ''Home'' knop samen met de aanknop in en hou deze vast tot dat het menu er voor komt,

3.druk op Alt+W voor formateren

und rebooten maar en alles is verdwijnzelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

een zogenaamde hard reset wilt zeggen dat je alles kwijt bent hé ook de opgeslagen bestanden vergeet dit nooit maar als ik jouw was zou ik gewoon een andere rom installeren (flashen) van Android bv 2.3 heb er nog niet zoveel slechte dingen over gehoord.

als je uitleg moet hebben ivm flashen sta ik u graag bij hierin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een zogenaamde hard reset wilt zeggen dat je alles kwijt bent hé ook de opgeslagen bestanden vergeet dit nooit maar als ik jouw was zou ik gewoon een andere rom installeren (flashen) van Android bv 2.3 heb er nog niet zoveel slechte dingen over gehoord.

als je uitleg moet hebben ivm flashen sta ik u graag bij hierin.

je wist alles , behalvee hetgeen wat er op je SD kaart staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.