Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik ben net overgestapt van windows naar mac en ik vind iphoto weliswaar beter om foto's mee te bewerken, maar het vervelende probleem dat ik ondervind is dat de originele foto altijd behouden blijft in uw persoonlijke mappen en alleen veranderd word in iphoto. Vermits deze niet automatisch importeert vind ik het een heel ingewikkeld gedoe om foto's te bekijken! in je persoonlijke mappen zijn ze niet bewerkt en in i photo moet je ze nog eerst importeren. Als je dan eens vergeet te importeren en je alleen in iphoto je foto's bekijkt dan kan het zijn dat je bepaalde foto's zelfs helemaal vergeet. Het grootste probleem vind ik je foto's op het internet zetten. Vanuit de iphoto bibliotheek is dat niet mogelijk, maar enkel daar staan de bewerkte foto's. Dus moet je je foto's vanuit je persoonlijke mappen op het internet zetten, maar die zijn niet bewerkt en dus staan er nog op zijn kop enz....

Nu dacht ik dat daar toch wel een oplossing voor moest zijn, in de vorm van een plugin of dergelijke, maar daarom is hier ook mijn grote vraag of daar een oplossing voor is of dat er een gratis programma bestaat soortgelijk als het foto bewerkingsprogramma van office (of ik dacht dat het van office was, het kan ook gewoon van windows zelf zijn) het is in elk geval niet de gewone foto vieuwer.

Een hele brief hier ;-) ik hoop dat je er aan uit kunt en u een oplossing weet.

mvg,

sven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie! maar deze oplossing is ook niet ideaal want voor sociale netwerken enz... gaat dit niet.....

---------- Post toegevoegd om 19:26 ---------- Vorige post was om 19:24 ----------

ik ben wat te snel geweest, ik zal eens verder kijken, het gaat blijkbaar wel...

Ik vind het wel raar dat er geen enkel alternatief bestaat voor iphoto buiten de ingewikkelde gratis versies van photoshop :-s

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.