Ga naar inhoud

linux mint


Aanbevolen berichten

ij ben in het bezit van een computer met XP er op en wil dit wijzigen in linux Mint. Kan dit maar niet voor elkaar krijgen.Probleem is denk ik ook dat ik geen iso bestanden kan downloaden. Wat kan ik doen?

Moederbord : MSI MS-7204

Chipset : Intel 945P

Processor : Intel Pentium D 830 @ 3000 MHz

Fysiek Geheugen : 1024 MB (2 x 512 DDR2-SDRAM )

Videokaart : NVIDIA GeForce 6700 XL

Harde Schijf : Seagate ST3250824AS (250GB)

Harde Schijf : Hitachi HDS721010CLA332 (1000GB)

DVD-Rom Station : HL-DT-ST DVD-RAM GH22NP20

DVD-Rom Station : SONY DVD-ROM DDU1615

Monitor Type : Medion MD32119PR - 19 inches

Netwerkkaart : Realtek Semiconductor RTL8139/810x Fast Ethernet Adapter

Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Home Editie 5.01.2600 Service Pack 3 (32-bit)

DirectX : Versie 9.0c

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

.Probleem is denk ik ook dat ik geen iso bestanden kan downloaden.

@Alfa wat bedoel je juist?Vind je de donwload van Linux Mint niet?Of kan je totaal niks downloaden op je pc?Geef wat meer info als je kunt...

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet zoveel af van computers, maar aangezien windows XP er straks niet meer ondersteunt wordt, denk ik om Linux te gaan gebruiken, waarbij ik dan de wel de op de computer staande gegevens kan blijven gebruiken. Mijn vraag is dan ook waar en hoe kan ik dit voor elkaar krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan dit al eens lezen Linux Mint daar kun je donwloaden...lees ook de reacties staan ook tips in...uiteraard moet je wel die ISO branden...als je dit allemaal teveel is voor je..stel dan maar vragen...en je word zeker geholpen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarbij ik dan de wel de op de computer staande gegevens kan blijven gebruiken.

Even vermelden voor je Linux Mint install doet ...wel je gegevens fotos muziek enzo verder ...backup maakt ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.