Ga naar inhoud

Mail naar Ipad IOS7 stroomt niet volledig door


Aanbevolen berichten

Ben ik de enige met volgend probleem ?

Recent ipad gekregen, prachtig toestel, maar niet alle mails stromen door :dong:

Op mijn laptop (windows XP SP3) en desktop (windows 7) ontvang ik wel alle mails perfect

Maar slechts enkele ervan stromen door naar ipad, zowel deze van mijn correspondenten als van externe afzenders (zo'n 25 %)

Volgens Apple ligt het aan mijn provider en volgens mijn provider (Belgacom) ligt het aan Apple...

Instellingen ipad en pc (mail) zijn correct.

Dank voor reatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen klant bij Proximus maar wel van Belgacom

Instellingen zijn correct vermits ik wel (bepekt) mail ontvang en (onbeperkt) kan versturen

Oorzaak ligt dus duidelijk elders

Heb nu een volledige herstel doorgevoerd zoals door apple gesuggereers (terug naar fabrieksinstellingen) maar eveneens zonder resultaat...

Zucht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste iEscape

Dank voor uw reactie

Ik had ingesteld dat ze nooit worden verwijderd van de server

En nu gewijzigd dat ze verwijderd worden na 7 dagen (optie meteen verwijderen na downloaden is niet beschikbaar, wel na verwijdering uit "inkomend")

ACCOUNT SKYNET>GEAVANCEERD>INKOMEND-INSTELLINGEN --> gebruik SSL = AAN (was uit) en verwijderen van server = 7d

Ik heb geen weet wat SSL betekend en kreeg enkele waarschuwingen die ik genegeerd heb

Afwachten tot morgen of overmorgen, ik hou u op de hoogte

Alvast bedankt voor deze hoopvolle suggestie

Link naar reactie
Delen op andere sites

SSL is voor een leek te technisch, sorry maar toch bedankt

Hierna resultaat van de aanpassingen

Na instellingen zoals hiervoor krijg ik nu wel volgende boodschap:

de e-mailserver 'pop.skynet.be' reageert niet. Controleer of u de juiste accountinfo hebt ingevoerd in de e-mailinstellingen.

Ik krijg ook geen mails meer, wellicht zit de SSL hier voor iets tussen (stond voordien op uit)

En ben verplicht terug de vorige instellingen te nemen...

Is er een andere mogelijkheid om de server op te kuisen na ontvangen mails ?

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt om in instellingen de SSL terug uit te zetten en 'mails verwijderen van server' op 7 dagen te laten staan

Voorlopig met resultaat - er zijn vandaag 5 mails binnengekomen simultaan op laptop en ipad

Ik ga voorlopig verdere evolutie afwachten en laat binnenkort wel bericht

Cross fingers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.