Ga naar inhoud

Navigatie van website niet op MAC mogelijk, wel via Windows


Aanbevolen berichten

Hoe kan dat nu? Ik heb een website die als je deze op een MAC opent, wel de homepage laat zien, maar vervolgens kan je niet via het menu op de website navigeren. Als ik de website via Windows open, kan dat gewoon wel.... Niet bedoeld als reclame, maar de website is www.raphaelcreemers.com

Mijn website bouwer heeft zelf ook geen idee hoe dit kan. Zij werken niet met een MAC.

Ik heb zelf een MAC versie 7, maar een vriend elders heeft een oudere MAC versie en hij kan ook niet door het menu navigeren.

Iemand enig idee hoe dit kan en vooral hoe dit probleem op te lossen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je bericht ook Kweezie.

Binnen mijn MAC heb ik een partitie Windows en met Explorer. Ik kan aldaar dus binnen de website gewoon navigeren.

Wat ik nu wil is dat de website 'gewoon' functioneert op de MAC, ook met Safari. Er zullen veel meer mensen zijn die via hun MAC met Safari op de website komen en direct willen navigeren. Ik kan hen dan niet duidelijk maken dat zij op een andere manier de website dienen te bezoeken. Dat zou vreemd zijn (als het al zou kunnen).

M.a.w.: de site moet op een of andere manier gewoon werken op Safari. Ik zou dus graag het probleem willen weten waarom het menu van de site anders werkt (niet werkt) dan bij Explorer en vooral hoe dat op te lossen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.