Ga naar inhoud

Tekst in mail rood


Aanbevolen berichten

Op mijn nieuwe Mac verschijnt in Mail sommige tekst in het rood. Het vreemde is dat deze tekst dan ook niet reageert op de regels, terwijl berichten van dezelfde afzender, maar niet rood wel reageren op deze regels. /wat zou er fout kunnen zijn?

aangepast door Hans25
Titelwijziging maar dat lukt niet
Link naar reactie
Delen op andere sites

euh... hebben wij het over verschillende zaken? In je plaatje zie ik nu niet iets van een internetpagina, wel een soort antwoordvenster dat je kan invullen en versturen... ?

(je moet niet gaan quoten, maar op de rode link in het bericht van Iescape klikken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quoten doe ik niet en ik klik echt op het rode gedeelte. Het is zelfs dat de bijlage die ik gestuurd heb de helft is van hetgeen ik te zien krijg. Ik stuur het nu opnieuw maar dan helemaal.

- - - Updated - - -

Quoten doe ik niet en ik klik echt op het rode gedeelte. Het is zelfs dat de bijlage die ik gestuurd heb de helft is van hetgeen ik te zien krijg. Ik stuur het nu opnieuw maar dan helemaal.

post-47372-1417705665,9404_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Hans25,

Ik vermoed dat u niet begrijpt wat ik bedoelde in Bericht #2, excuus.

De link in Bericht #2 en #4 werken beide dus wel.

TS (Topic Starte) bij One More Thing heeft hetzelfde probleem als u.

Als u dat topic volgt wie weet komt er een oplossing.

Het heeft te maken (vermoed ik) met de regels die gemaakt zijn in Mail Mac, of door de e-mailafzender of door u.

alleen: in het topic staat er geen oorzaak of antwoord te lezen.

Dat topic is recent, de oplossing kan nog komen.

post-41531-1417705665,9804_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.