Ga naar inhoud

2 monitorren


henkscheffer

Aanbevolen berichten

Goede dag,

Ik heb 1 laptop en een desktop. Beiden met Windows XP.

Op de desktop heb ik Flight Simulator 2006.

Bij bepaalde vliegtuigen kan je bepaalde panels naar een andere monitor (de laptop) schuiven.

Ik weet dus niet hoe ik dit moet doen en wat ik daarvoor nodig heb.:bawling:

Ik weet ook niet wat je moet weten van de desktop om ueberhaupt een antwoord tge kunnen samenstellen.

Wellicht is er iemand die mij verder op weg kan helpen.:stupid:

Bij voorbaat dank.:D

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

je bedoelt een extra scherm daar heb je geen laptop oor nodig xD

Als je videokaart een dual aansluiting heeft sluit daar je 2e beeldscherm op aan gewoon een beeldscherm zet in windows xp uitbreiden naar dit scherm en klaar is kees.

Je hebt je 2e scherm en je kunt op 2 schermen spelen als het goed is zoals je zelf vermeld met dat spel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je dus om je laptopscherm te gebruiken als 2de scherm voor de desktop PC?

Bij mijn weten is dit onmogelijk.

Je hebt 2 andere mogelijkheden:

1. Je kan Flight Simulator 2006 op je laptop installeren. Dan kan je het computerscherm aansluiten op je laptop.

2. Je kan - zoals dennis schraa al zei - een 2de scherm (geen laptopscherm) aansluiten als je grafische kaart dit ondersteunt. Als dit niet het geval is kan je een spitter kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt mij onmogelijk de pc kan niet 2 signalen uitsturen uit dezelde poort dit word een kloon van het hoofdscherm.

Dat gaat gewoon zo

Je hebt bijvoorbeeld de DVI naar VGA splitter. maar je wil een dubbele dan krijg je gewoon een DVI naar 2 x VGA uitgang omdat die op de zelfde poort is aangesloten zal je een kloon krijgen.

Ik heb zelf ook een kabel gehad van 1x VGA naar 2x VGA maar Gewoon kloon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen,

Iedereen die heeft geantwoord op mijn "probleem" met twee monitoren voor het gebruik van Flight Simulator, wil ik bedanken voor de snelle antwoorden.

Ik ga/laat een en ander analyseren en bekijken waar er mogelijkheden zijn. Mijn broer werkt met een aparte en lostaande monitor en dat werkt subliem.Ik wil mijn laptop hiervoor gebruien. Ik heb nu in ieder geval een richting waarna/waarheen ik moet zoeken.

Bedankt dus allemaal

Henk Scheffer

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.