Ga naar inhoud

adobe flash player 10


Gast wirwar

Aanbevolen berichten

Hallo, kan hier me iemand helpen !:bawling:

Heb zelfs al verschillende malen een technieker informaticus laten langs komen maar het probleem geraakt niet opgelost.

Ga ik bv naar you tube en wil een video zien krijg ik altijd als antwoord dat ik de flashplayer moet downloaden. Altijd komt er op dat hij erop staat alsook in het configuratie scherm, maar ik kan geen video bekijken,idem als ik iets per mail toegestuurd krijg klikt op deze link dan weer hetzelfde get the flashplayer. Dit heeft me al veel geld gekost en ja als ik die video wil zien moet ik naar de laptop van mijn man doormailen daar kan ik het wel zien.

Heeft er iemand de juiste oplossing.

Java laatste update is 11

Ofwel kan ik video's zien maar bij het erop starten van mijn pc is alles terug weg.Maar staat nog wel in configuratie scherm. Heb al meermaals het eraf gegooid, en terug gedownload maar ik krijg zoals op het voorbeeld de actieve x gele balk niet te zien ook niet opslaan en uitvoeren.

Ik zou het op prijs stellen als er mij echt iemand kan helpen wat ik moet doen.

Groetjes WirWar:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, kan hier me iemand helpen !:bawling:

Heb zelfs al verschillende malen een technieker informaticus laten langs komen maar het probleem geraakt niet opgelost.

Ga ik bv naar you tube en wil een video zien krijg ik altijd als antwoord dat ik de flashplayer moet downloaden. Altijd komt er op dat hij erop staat alsook in het configuratie scherm, maar ik kan geen video bekijken,idem als ik iets per mail toegestuurd krijg klikt op deze link dan weer hetzelfde get the flashplayer. Dit heeft me al veel geld gekost en ja als ik die video wil zien moet ik naar de laptop van mijn man doormailen daar kan ik het wel zien.

Heeft er iemand de juiste oplossing.

Java laatste update is 11

Ofwel kan ik video's zien maar bij het erop starten van mijn pc is alles terug weg.Maar staat nog wel in configuratie scherm. Heb al meermaals het eraf gegooid, en terug gedownload maar ik krijg zoals op het voorbeeld de actieve x gele balk niet te zien ook niet opslaan en uitvoeren.

Ik zou het op prijs stellen als er mij echt iemand kan helpen wat ik moet doen.

Groetjes WirWar:-)

Zo gezegd zo gedaan

(Homerus, Ilias°

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke browser(s) gebruik je? Firefox of Internet explorer of andere?

Wat ik zou doen is kijken of je pc niet besmet is met allerlei rommel...

HIER staat hoe je een Hijackthis logje moet maken, en post dat dan hier in deze "discussie" dus geen nieuwe discussie starten.

Als we malware etc kunnen uitsluiten, kunnen we naar andere oplossingen zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke browser(s) gebruik je? Firefox of Internet explorer of andere?

Wat ik zou doen is kijken of je pc niet besmet is met allerlei rommel...

HIER staat hoe je een Hijackthis logje moet maken, en post dat dan hier in deze "discussie" dus geen nieuwe discussie starten.

Als we malware etc kunnen uitsluiten, kunnen we naar andere oplossingen zoeken.

Ja ik werk met windows vista 32 bits + 64 bits denk dat daar het probeem zit .Ik werk met interner explorer . Met Firefox gaat het wel maar omdat ik liever met internet explorer werk zoek ik toch een oplossing voor .Sorry dat ik dat daarstraks niet vermeld had maar ik had er niet aan gedacht. Als ik vista kocht had ik daar geen 64 bits bijgevraagd. En dat is de reden waarom er geen adobe flash player kan opgezet worden hebben ze mij nu gezegd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.