Ga naar inhoud

avi-file moet in loop gespeeld worden


kurt5

Aanbevolen berichten

Ik heb van een powerpoint-presentatie (reclame sponsors) een filmpje gemaakt die ik op onze flatscreen in de cafetaria zou willen afspelen. Dit zou wel constant moeten afspelen (zoals de herhaalfunctie van mediaplayer) en ik vroeg mij af hoe ik dat zou kunnen klaarspelen? Het filmpje word op een usb-stick geplaatst en dan rechtstreeks op de tv afgespeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, nu werkt het. Hoe ik dit moest doen in Powerpoint wist ik al, maar van de presentatie heb ik een filmpje gemaakt( avi-formaat). En juist dit filmpje wil ik in een loop laten draaien op een flatscreen daar deze geen presentatie kan afspelen. Ik kan ook mijn laptop niet aansluiten op de tv en zo de presentatie laten spelen wegens organisatorische problemen. Daarom dacht ik, elke tv (de onze is 5 maanden oud) kan een filmpje of dvd afspelen, dus laat ik van die presentatie een filmpje maken en constant laten afspelen op die tv en dat weet ik niet hoe ik dit moet oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus het gaat over een avi formaat die gewoon op een stick geplaatst wordt en dan op TV via een USB poort aangesloten wordt?

Dan zal je moeten kijken wat de mogelijkheden van de TV zelf zijn.

Indien je beschikt over Office versie 2010 kan je de powerpoint ook als video veranderen, misschien dat je dan wel de herhaalfunctie blijft behouden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag kurt5,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.